Granola- masło orzechowe i miód.



Cóż wstyd sie przyznac, ale znów blog przeżył chwilową przerwę. Mam nadzieje, że w związku z tym nie zostanie osamotniony. Enjoy potrzebuje małego wsparcia odwiedzających (;

Granola- z orzechami, bakaliami, masłem orzechowym i miodem. W dodatku własna, domowa. Jak to wszystko razem smacznie brzmi ! Powstała pod wpływem chwili, ilość składników bliżej nieokreślona,ale postaram sie jakoś zgrabnie zebrać wszystko do kupy.

GRANOLA orzechowo- miodowa


ok.250g płatków owsianych górskich (lub innych)
3 łyżki otrąb
2 łyżki siemienia lnianego
garść nasion słonecznika
garść sezamu
garść posiekanych migdałów
garść posiekanych nerkowców
garść posiekanych orzechów laskowych
garść posiekanych suszonych moreli
garść posiekanych suszonych śliwek
garść rodzynek
masło orzechowe oraz miód- wedle upodobań
odrobina oleju słonecznikowego

Suche składniki dokładnie mieszam w misce. Rodzynki, suszone śliwki oraz suszone morele przed pokrojeniem należy umyć pod bieżącą wodą. Dodać masło orzechowe i miód do uzyskania odpowiedniego smaku oraz na koniec odrobinę oleju (1-2 łyżek).
Piekarnik nagrzać do 180°C z termoobiegiem. Papier do pieczenia wyłożyć na blachę, równomiernie rozłożyć zawartość miski. Piec ok.30min od czasu do czasu mieszając granole aby sie nie przypaliła. Przechowywać w szczelnym słoiku.



SMACZNEGO !

11 Responses so far.

  1. fiolka says:

    Cieszę się,że jednak wróciłaś z pyszną granolą =)

  2. Sue says:

    Z masłem orzechowym? Nie może być lepiej! :)

  3. Anna says:

    Nie ma nic lepszego od domowej granoli:-)

  4. Fairy says:

    mniaam taka domowa granola musi być przepyszna:)
    wygląda świetnie

  5. Ala says:

    O loboga! Kocham kocham kocham Twoje sniadanie!!! ;O

  6. fiolka says:

    Dzięki za uznanie choć jestem w szoku,że każdy mi tak pisze. Cieszę się,że dajecie radę przebrnąć przez moje bazgroły :D

  7. Monika says:

    mmmm dawno nie przyrządzałam domowej granoli,a to taka kusząca propozycja na śniadanie;)lubię bardzo!
    pozdrawiam ciepło!

  8. ALB says:

    uwielbiam takie ciasteczka! Pysznie chrupią i są mega smaczne

  9. Unknown says:

    fajnie, że wróciłaś, czekamy na pyszne śniadanka i inspiracje ;)
    granola na 6+ ;D

  10. polypop says:

    Rabarbar w cieście, w sumie w każdym, zawsze chętnie. Uwielbiam. Nawet dżem z niego kiedyś zrobiłam :)
    Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

Leave a Reply