Cieplo, cieplej..





Cóż tym razem mogę powiedziec na swoje uspawiedliwienie ?

 Coraz cieplej, wiele ciekawszych spraw na glowie do zrobienia ostatnimi czasy. Ale znow wracam- lubie powroty ! Ja chyba już tak mam, że chwilami braknie mi zapału i też trochę krytycznie patrze na to co moje. Taka już jestem, ze nie lubi mowic dużo o sobie od tak. Z tego co zauważylam o innych bloggerkach mozna sie sporo dowiedziec odwiedzając je w miarę regularnie. Może powinnam coś zmienić. Za wszelkie subiektywne rady bede wdzięczna (;


Owsianka z siemieniem lnianym, mlekiem sojowym, truskawkami, bananem i prażonymi wiórkami kokosowymi


Tak więc na małe powroty dziś śniadaniowo, lekko i wiosennie. Prażenie wydobywa niezwykły aromat i smak. W tej odsłonie wiórki kokosowe pachną niczym afrodyzjak i ten smak, ahh. Nie będe zdradzać kolejnych tajemnic- jeśli jeszcze nie próbowaliście koniecznie musicie to zmienić !


   SMACZNEGO !

10 Responses so far.

  1. kinga0706 says:

    truskawki i banan to chyba jedno z najfajniejszych połączeń ;D

  2. Sandy says:

    Tak, prażone wiórki smakują i pachną bosko! :)

    O bloggerkach rzeczywiście można się sporo dowiedzieć. Ja chcę zgubić tylko zimowe nadprogramowe 3 kg. Więcej nie. :P

    PS. Dlaczego ja tu jeszcze nigdy nie trafiłam? ;)

  3. Madleine says:

    super połączenie - napewno wyprobuje póki jeszcze moge jesc truskawki :)

  4. Uwielbiam takie śniadania :) Ależ mam ochotę!

  5. fiolka says:

    porywam miseczkę! Kusisz jej zawartością

  6. Sandy says:

    O! Też uczysz się hiszpańskiego? To dawaj do mnie, załatwię jeszcze jedną walizkę, może się zmieścisz :D

  7. pyyszności!:))
    pozdrawiam ciepło

  8. Anna says:

    Uwielbiam połączenie truskawek i banana:). Genialnie smakuje w owsiance;)

  9. Canette says:

    Kocham owsianki ! A z tymi osobistymi opowieściami, to ja lubię jak ktoś opisuje swoje przemyślenia, z taką odrobiną tajemniczości, a nie żeby od razu wszystko wyłożyć jak na tacy. Wiesz o co chodzi :)

  10. FITlovin says:

    połączenie banana i truskawet to moje ulubione, też ostatnio wstawiałam u siebie owsiankę z tymi owocami :)

Leave a Reply