Banan i kardamon.


Gdy za oknem taki mróz a słońce delikatnie pieści przez szybe- postanawiam 'rozpieścić' sama siebie. Rano spokojnie przygotowuje pancakes. Ciasto gotowe, dodaje banana i odpowiednio przyprawiam. Z kubkiem aromatycznej kawy, powoli i delikatnie wspólpracuje z patelnia. Gorąco Wam polecam, niezwykle relaksujaca czynnosc (:



Bananowo-kardamonowe pancakes 
jajko
łyżka cukry trzcinowego lub miodu
pół łyżeczki soli
łyżeczka sody
pół rozgniecionego banana
pół pokrojonego w kostke
cynamon i/lub kardamon
dodawac maślanki i mąki razowej (do uzyskania odpowiedniej konsystencji)





SMACZNEGO !

5 Responses so far.

  1. Ale pulchniutkie wyszły! Pancakes i banan to duet idealny :)

  2. Dominika says:

    Mam banany i mam kardamon, więc chętnie zrobię :-) Pysznie wyglądają!

  3. Monika says:

    wiem,wiem..czysty relaks;)
    piękne Ci wyszły!
    ,a, ja mam w planie takie z dodatkiem owsianki;)
    pozdrawiam!

  4. Anna says:

    Ale puszyste:-)! Już mam na nie ochotę! Dlaczego mi nigdy nie chcą takie wychodzić?

  5. pees says:

    taaakie apetyczne!

Leave a Reply