pobudzamy kubki !

NA ŚNIADANIE: owsianka z mlekiem, otrębami, siemieniem lnianym, podprażonymi migdałami i ulubionym miodkiem


Nie wiem jak wy ale ja jestem uciemiężonym niewolnikiem swoich przyzwyczajeń, co więcej wcale nie narzekam (; Trzeba jakoś umilać sobie życie,no a przecież małe rzeczy najbardziej cieszą.



WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W TYM NOWYM ROKU ! ZDROWIA PRZEDE WSZYSTKIM, ZADOWOLENIA Z SIEBIE, WYTRWAŁOŚCI W DĄŻENIU DO CELU I CHĘCI !

6 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Owsianka to jeden z moich ulubionych śniadaniowych wariantów.

    Tobie również wszystkiego dobrego :)

    Pozdrawiam,
    savouringme.blogspot.com

  2. Sue says:

    Z dużą ilością miodku.. najlepsza!
    Najlepszego w Nowym Roku! :)

  3. slyvvia says:

    Owsianka to mój osobisty nawyk ;) Pyszności.

  4. asieja says:

    migdały i miód.. jest pysznie.

  5. Miodek i migdały to połączenie, które po sylwestrowej nocy wyjątkowo mnie kręci :) Chyba zaraz pójdę przygotować pancake'i na kolację :)

  6. fiolka says:

    Miodeeek! Skojarzyło mi się z poczciwym Kubusiem Puchatkiem :D

Leave a Reply