Orzechowo- jabłkowo.


Szarlotka razowa z orzechami laskowymi, mooocno cynamonowa. Jeśli chodzi o ciasto krucho- razowe odsyłam do oryginału klik. Z dalszymi czynnościami postepowałam 'po swojemu'. Zmniejszyłam ilość masła, zwiększyłam cynamonu i użyłam innych orzechów. Proponuje także zmniejszyć ilość miodu, chyba że tylko mój był tak naturalnie przesłodki.



Jabłka pokroiłam w drobna kostkę, orzechy także. Wymieszałam z sporą ilością cynamonu i odrobiną mąki ziemniaczanej. Wyłożyłam na podpieczony spód i rozkruszyłam po górze reszte ciasta.



SMACZNEGO !

15 Responses so far.

  1. slyvvia says:

    Wspaniale wygląda. Chyba będę zmuszona upiec jutro coś z jabłkami ;)

  2. idealne połączenie na taka pogodę.
    ach, jestem całkowicie za takim wspaniałym plackiem.

  3. Ojej, Twoje ciacho nie mniej. ;) Uwielbiam wszelakie szarlotki. Także pozdrawiam!

  4. Anonimowy says:

    O kurczę, to wygląda po prostu przepysznie! Proszę o kawałek :)

  5. klliisiaa says:

    uwilbiam takie połączenia smakowe :)

  6. pees says:

    woow, ale pyszna!:)
    bardzo chciałabym wpaść na herbatkę!

    obserwuje!

  7. Anna says:

    Uwielbiam szarlotki. Twoja wygląda przepysznie:)

  8. Kaś says:

    fantastyczna. orzechy i jabłka to świetne połączenia

  9. Elexis says:

    eeeh czemu mam alergię na orzechy:(

  10. Sue says:

    Oj, chciałabym poczuć ten smak. :D

  11. agnieszka says:

    Wygląda przepysznie!!

  12. Canette says:

    jakie pyszności, kolejny przepis do wypróbowania. Szarlotek nigdy za wiele :D

  13. Monika says:

    Taka zdrowsza wersja szarlotki;)piszę się na to,równiez ze względu na ulubione orzechy;)

  14. Anonimowy says:

    Co za pyszności. Cieplutki kawałeczek takiego ciasta to coś idealnego na zimowy, chłodny podwieczorek. (:

Leave a Reply